سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

ساعت چنده؟

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵ ق.ظ
مرد جوان:ببخشید آقا میشه بگین ساعت چنده؟ پیرمرد:معلومه که نه. -چرا آقا...مگه چی ازتون کم میشه اگه به من ساعت رو بگین؟ -یه چیزایی کم میشه...اگه به تو ساعت رو بگم به ضررم تموم میشه. -میشه به من بگین چه جوری؟ -ببین اگه من به تو ساعت رو بگم مسلما تو از من تشکر میکنی و شاید فردا دوباره از من ساعت رو بپرسی! -خوب...آره امکان داره. -امکانش هم هست که ما دو سه بار یا بیشتر بازهمدیگه رو ببینیم و تو از من اسم و آدرسم رو هم بپرسی! -خوب...آره  این هم امکان داره. -یه روزی شاید بیای خونه ی من و بگی داشتم از این دور و برا رد میشدم و گفتم یه سری به شما بزنم و منم بهت تعارف کنم بیای تو تا یه چایی با هم بخوریم و بعد از این تعارف  و ادبی که من به جا آوردم باعث بشه که تو دوباره بیای دیدن من و اونوقته که میگی چه چای خوش طعمی!!!!وبپرسی که کی اونو درست کرده؟ -آره ممکنه -بعدش من بگم که دخترم چایی رو درست کرده و اونوقته که باید دختر جوون و خوشگلم رو به تو معرفی کنم و تو هم از دخترم خوشت بیاد. لبخندی بر لبان مرد جوان نشست. -بعدش تو به دخترم علاقه مند میشی و اونو از من خواستگاری میکنی مردجوان دوباره لبخند زد -پیرمرد با عصبانیت گفت:اما من هیچ وقت اجازه نمیدم که دختر دسته گلم با آدمی مثل تو که حتی یه ساعت مچی هم نداره ازدواج کنه!میفهمی؟ وبا عصبانیت دور شد....                         ******************************************* اگر بدانید مردم چقدر به ندرت فکر میکنند، هیچ گاه از این که درباره شما چه فکر می کنند، نگران نمی شوید.
  • نوید عباسپور

نظرات (۴)

  • نویــــــــــــــد
  • اگه همون اول ساعتو گفته بود ، دیگه لازم نبود این همه فسفر بسوزونه و این جور فکرا رو بکنه !!
    فقط مشکل اینه که فک میکنیم مسائل بیش از حد پیچیده ان ، در حالی که این ماییم که اونا رو پیچیده میکنیم ...
    داستان جالبی بود ، ممنون
    پاسخ:
    دقیقا...آدم مریضی بوده... خواهش میکنم قابلی نداشت:)
  • صــــــادق
  • خیلی جالب بود
    پاسخ:
    ممنون که نظردادین:)
    جالب بود ...
    آغا من اصلن نه ساعت دارم نه ب کسی ساعت میگم ... گفته باشم ...
    پاسخ:
    کار خوبی میکنین:) ممنون بابت نظرتون...
    دوزلویده فیندیخ
    مرسی
    پاسخ:
    خواهش عزیز:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی