سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

صندلی داغ هفتم

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ب.ظ

سلام به دوستان محترم:

 با هفتمین صندلی داغ خدمت شما عزیزان هستم ...

شما میتونین سوالات خودتونو تا 5 شنبه تو قسمت نظرات مطرح کنین منم 5 شنبه شب همه رو تایید میکنم.


خودم رو در ادامه ی مطلب معرفی کردم

برای آشنایی بیشتر با من می تونید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

بعدا نوشت : این هم از معرفی اولیه ی خودم :

من زهرا خدادادی متخلص به ITGIRL ( :دی)...

متولد 71/09/10 هستم

رشته ام مهندسی فناوری اطلاعات ( IT) هستش...

و رشته ام رو خیلی دوست دارم...

بچه ی اول خانواده ام...

مذهبی ام...

اکثرا به موضوعات از دریچه ی منطق نگاه می کنم...

آدم فعال خونگرم و اجتماعی هستم و دوست های زیادی دارم...

کتاب خوندن رو هم خیلی دوست دارم...

همین...


  • نوید عباسپور

هفتم

داغ

صندلی

نظرات (۳۰)

ترین ها:
سربزیر ترین:
مهربونترین:
پولدارترین:
باحالترین:
بی حاترین:
باجنبه ترین:
جذاب ترین:
مرموزترین:
آروم ترین:
فهمیده ترین:
راز دارترین:
شناس ترین:
پاسخ:
سربزیر ترین: دوست گلم مهربونترین: شیما پولدارترین: زهرا جنگی و مهنا باحالترین: یاسمن بی حالترین: نمی دونم باجنبه ترین: مهنا جذاب ترین: نمی دونم مرموزترین: مریم انتظاری آروم ترین: آقای عینی فهمیده ترین: آقای فطرت راز دارترین: مهنا شناس ترین: آقای عباسپور
سلام:به افراد زیر از 20 نمره بده
خانم نجفی
خانم جنگی
خانم تیموری
خانم خیراللهی
خانم انتظاری
خانم صفری
خودت
آقای فطرت
آقای عباسپور
آقای عینی
آقای صاحبی
آقای خورابلو
پاسخ:
19 19 18.5 19 18 19 17 19 18.5 19 19 19
  • نویــــــــــــــد
  • اگه یه هف تیر جلوتون بذارن و یدونه تیر بذارن توش و بگن از بین جفت های زیر یکی رو باید بکشین و باید بکشین وگرنه خودشون دوتاشونم میکشن ... کدوما رو میکشین ؟ ( نمیدونم همچین صحنه ای دیدین یا نه ! )

    پدر یا مادر

    آقای مبهوتی یا آقای خداوردی ( استاد آز فیزیک )

    خانوم نجفی یا خانوم جنگی

    خانوم کولایی زاده یا خانوم سید موسوی

    خانوم صفری یا خانوم حسن زاده

    خانوم خیرالهی یا خانوم تیموری

    خانوم شکوری یا خانوم انتظاری

    خودم یا معراج

    مسعود یا صادق

    سیروان یا صابر
    پاسخ:
    تو جفت اول که هفتیر رو تو سر خودم خالی می کردم بقیه رو هم یه نارنجک می انداختم همه راحت میشدن هفت تیر کار رو سخت می کنه... خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • نویــــــــــــــد
  • قبلا تو صندلی داغا میگفتن یه جک بگو ، شمام یه جک بگین لطفا :)
    پاسخ:
    یکی تو پروفایلش زده work at FBI ازش می پرسن همون پلیس فدرال آمریکا دیگه؟؟؟ میگه نه این مخفف فدراسیون بیکارانه ایرانه...
  • نویــــــــــــــد
  • عمده ترین دلیل دلتنگیاتون چیه ؟
    پاسخ:
    من فقط وقتی دلتنگ میشم که از خانواده ام برا مدت طولانی دور باشم
    توصیت برا هم سن و سالهات چیه؟ :D
    پاسخ:
    فکر نکنن مادر پدراشون مال نسل قبل هستند و درکشون نمی کنند و حرفاشون هم برا نسل قبلیه اگه حرفی می زنند حتما به صلاحشونه از روی احساسات هیچوقت تصمیم نگیرن همیشه منطق حرف اول رو میزنه
  • نویــــــــــــــد
  • تو خونواده تون چن تا بچه هس ؟ چه جنسیتی ؟
    پاسخ:
    ما 3 تا بچه ایم من و یه خواهر و یه برادر
  • نویــــــــــــــد
  • اگه همین الآن میگفتن حق انتخاب یه شغل رو دارین ، چه شغلی رو انتخاب میکردین ؟
    پاسخ:
    همین مهندسی آی تی رو خیلی دوست دارم
  • نویــــــــــــــد
  • اشتباهاتتونو چطوری حل میکنین ؟
    پاسخ:
    من دو تا معتمد دارم با اونها درباره شون حرف می زنم و باهاشون مشورت می کنم. و در اخر بعد از جمع بندی تصمیم می گیرم باید چیکار کنم.
  • نویــــــــــــــد
  • خاطری ای تو ذهنتون هس که اذیتتون کنه ؟ اگه آره ، میشه بگین ؟
    پاسخ:
    خاطراتی که اذیتم می کنند بعد از یه مدت کوتاه کاملا فراموششون می کنم احتمالا همون دو سه روز اول اذیتم کنه بعدش خیلی سریع فراموش می کنم عادت ندارم چیزهای زائد رو تو ذهنم نگه دارم هرچی بوده تموم شده رفته
  • نویــــــــــــــد
  • میشه ترم اول و دوم رو با هم یه کوچولو مقایسه کنین ؟
    پاسخ:
    ترم اول درس ها آسون تر بود همه خام بودن کسی بقیه رو نمی شناخت
  • نویــــــــــــــد
  • تیکه کلامتون چیه ؟
    پاسخ:
    تکیه کلامم وقتی مثلا حرصی میشم اینه : می زنم لهت می کنم ها...
  • نویــــــــــــــد
  • دوس دارین دوستاتون چی صداتون کنن ؟
    پاسخ:
    زهرا..........
    fek mikoni badtarin sharayet che sharayetie?
    پاسخ:
    بدترین شرایط شرایطیه که پدر و مادرت از دستت خیلی ناراحت باشن
    age gharar bashe khodto to ye jomle tosif koni oon ye jomle chye?
    پاسخ:
    زهرا جان قبلا تقریبا جواب دادم همچین سوالی رو....
    بهترین دوستت کیه
    پاسخ:
    بهترین دوستم خداست
    تا حالا دلت واسه کسی تپیده؟؟شده که با دیدنش استرس بدنتو بگیره
    پاسخ:
    نه نشده واقعا
    جذاب ترین تفریح زندگیت؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    فیلم دیدن و ورزش کردن
    خوش تیب ترین فرد کلاس؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    زهرا جنگی
    رنگ مورد علاقه؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    قرمز
    چقدر خودتونو دوست دارین و چرا ؟!
    پاسخ:
    خودم رو وقت هایی که کارهای خوب می کنم خیلی دوست دارم و وقت هایی که کارهای بد دوست ندارم.
  • نویــــــــــــــد
  • بدترین اخلاقتون به نظر خودتون چیه ؟
    پاسخ:
    اینکه موقعی که عصبانی ام کسی نباید باهام حرف بزنه ... وگرنه نسبت به اون هم.پرخاش می کنم.
  • نویــــــــــــــد
  • چرا انقد به شعار دادن علاقه دارین ؟
    پاسخ:
    فکر نکنم تا به حال شعار داده باشم چیزایی که گفتم شعور من هستند نه شعارم...
    salam zahra jonam,asisam!!
    inam az soalaye man:
    1.az kodom navazandeye viyolon e khareji
    khoshet miad?
    2.baraye shoroee ye kari bayad chikar konim?masalan kasi ke aslan sar resteye un
    kar ro nadare
    3.violon? gitar? ya piano?
    4. ki mitone be vasileye moshtagh
    gande khone ye adam ro andaze begire
    .asan mishe ba moshtagh andaze gereft ya na?
    5.chand 100% az reshteye it morede estefadat shode ta hala?
    6.barname nevisi ya barname khon?
    7.mohammadi ya sepahi?chera?
    8.nazaret dar morede man?chejor dokhtariam be nazare u?shenakhtet kollan az man !!!
    khoshkam ya shokh?sheytonam ya mazlom??? :D
    9.babai hasti ya mamani?
    fln hamina golam ♥♥♥♥
    پاسخ:
    1- والا راستشو بخوای تا حالا به کارای استادای خارجی دقت نکردم ولی تو ایران کار استاد مرتضوی رو دوست دارم. 2- خب اولش باید یه خرده درباره ی اون کار تحقیق کنیم و از اونایی که تو همون کار سررشته دارنکمک بگیریم. 3-ویولون 4- والا نمی دونم واقعا کی می تونه؟؟؟ مگه اصلا میشه؟؟؟ نکنه خودت می تونی رو نمی کنی؟؟؟ 5- 10 درصد شاید 6- برنامه نویسی 7- آقای محمدی ، درس دادن آقای محمدی کجا و آقای سپاهی کجا... آقای سپاهی هم فرد باسوادی هستن فقط من طرز بیانشون رو نمی فهمم. 8- به نظر من تو یه دختر با جنبه و عاقل و خوبی ، خوشم میاد ازت 9- به شدت بابایی
  • نویــــــــــــــد
  • شعور با عمل معنی پیدا میکنه ، وختی چیزایی که میگین گه گاه عمل نمیشه ، بازم شعار نیس ؟
    پاسخ:
    ببینید من نگفتم بهشون صد در صد عمل می کنم من تمام سعیم رو می کنم که بهشون عمل کنم و امیدوارم موفق بشم این هایی که شما بهش میگی شعار من بهشون ایمان دارم اتفاقا من با شعارها مخالف نیستم شعاری که با شعور همراه باشه و همراهش تلاش و پشتکار باشه تا جامه عمل بپوشونه به زندگی آدم معنا و جهت میده، باور و انرژی مثبت میده و باعث پیشرفت میشه... اگه شعار بد بود پیامبرمون در صدر اسلام شعار عدالت خواهی سر نمیدادن... یا در انقلاب کشورمون ،رهبر و شهدا و بزرگانمون شعار حق طلبی سر نمیدادن... چون بنا به شرایطی همه شعارها عملی نشده پس نباید حق طلب باشیم؟ پس اگر این باورها و اعتقادات شعاره من واقعا افتخار میکنم که شعار بدم چون من با این شعارها زنده ام:)
  • نویــــــــــــــد
  • این همه اعتماد به نفس رو از کجا میارین ؟
    پاسخ:
    امید به لطف و رحمت و بخشش خدا بهم اعتماد به نفس و انرژی مثبت میده...
  • نویــــــــــــــد
  • اون سؤالی که پرسیده بودم باید یه نفرو به انتخاب بکشین ... برا چی پیچوندین جوابو ؟؟

    باید یکیو انتخاب کنین دیگه ، اگه خودتونم بکشین ، دو نفر مقابل حتما کشته میشن ! فیلم نیگا نمیکنین شما ؟
    پاسخ:
    اگه یه هف تیر جلوتون بذارن و یدونه تیر بذارن توش و بگن از بین جفت های زیر یکی رو باید بکشین و باید بکشین وگرنه خودشون دوتاشونم میکشن ... کدوما رو میکشین ؟ ( نمیدونم همچین صحنه ای دیدین یا نه ! ) پدر یا مادر: میگم منو بکشین ولی همو نکشین(فیلم هندی:D) آقای مبهوتی یا آقای خداوردی ( استاد آز فیزیک )(بذار همو بکشن به من چه اصلا:))) خانوم نجفی یا خانوم جنگی: میگم منو بکشین ولی همو نکشین(فیلم هندی:D) خانوم کولایی زاده یا خانوم سید موسوی:میگم منو بکشین ولی همو نکشین(فیلم هندی:D) خانوم صفری یا خانوم حسن زاده: میگم منو بکشین ولی همو نکشین(فیلم هندی:D) خانوم خیرالهی یا خانوم تیموری:میگم منو بکشین ولی همو نکشین(فیلم هندی:D) خانوم شکوری یا خانوم انتظاری: میگم منو بکشین ولی همو نکشین(فیلم هندی:D) خودم یا معراج (شما رو به ملکوت اعلی میفرستم:D) مسعود یا صادق: بذار همو بکشن لابد قسمتشون همینه:D سیروان یا صابر : میذارم همو بکشن همه باید یه روز ازین دنیا بریم:D
  • نویــــــــــــــد
  • مهندسی آی تی شغله ؟؟ ؟؟
    پاسخ:
    پ نه پ غذاست؟؟؟ خیلی از ادارات و سازمان ها از مهندسین آی تی تو سیستم هاشون استفاده می کنند... منم دوست دارم در زمینه ی رشته ام کار کنم عنوانشون هم مهندس آی تیه...
  • نویــــــــــــــد
  • هدف خدا از آفرینش شما چی بوده که میخوان بهش برسین ؟
    پاسخ:
    خداوند خودش صراحتا تو قرۀن هدف از آفرینش انسان رو بیان کرده: وما خلقت الجن والإنس إلا لیعبدون (آیه ی 56 سوره ی ذاریات) و جن و انس را نیافریدم مگر براى این که مرا بندگى کنند. منم برا همین آفریده شدم.
  • نویــــــــــــــد
  • به اعصاب خورد کنی من از 20 نمره بدین بی زحمت
    پاسخ:
    15 اتفاقا سوالاتون اصلا اعصاب خرد کن نیستند خوشم اومد خیلی هم جالب بودن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی