سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

صندلی داغ گذشتگان !

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ
چن روز پیش به اطلاعم رسوندن که انگار بعضیا دوس دارن صندلی داغ خانوم نجفی و معراج ، دوباره برگزار بشه !!

حالا هر کی با دوباره برگزار کردن صندلی داغ این دوستان موافقه ، لطفا موافقتشو اعلام کنه ، مخالفا هم بگن ... تا در موردش نتیجه گیری کنیم .

اضافه میکنم : من هم تو این لیست بودم ! ولی باید به عرضتون برسونم که فعلا من صلاحیت صندلی داغ رو ندارم ، به هر حال شما دقیقا اعلام کنین که با صندلی داغ کدوم یک از ما سه نفر موافقین ... البته من بهتون قول نمیدم که رو صندلی بشینم ...

نظرات و پیشنهاداتون رو هم میتونین با ما در میون بگذارین 
  • نوید عباسپور

صندلی داغ

نظرات (۲۰)

هیشکی

ول کنین صندلی رو ، دیگه هیچی ازش نموند

طی جلساتی که من خودم با هیئت اجرائی داشتم
تصمیم گرفته شد که بمونه بعد ترم
پاسخ:
:| خیلی ممنون که نظر دادی :)
من خسته ام
بعدا میگم
پاسخ:
بابا خسته :)) بابا ساغدوش ، بابا سولدوش ;))
فعلا بزارین واسه بعد
من که هستم در خدمتتون!!!
من حالا حالا ها پانمیشم نگران نباشید
پاسخ:
چه پسر خوبی :)
اااااااااااااااا

مگه من نظر دادم

فک نکنم همچین کاری کردم ها
پاسخ:
ببخشید ، من اشتباه متوجه شدم ...
بنظرم هر کی صلاحیت کمتری داره اون بشینه...مثلا صندلی داغه هاااا!!! :D
پاسخ:
خب اینم حرفیه :|
هر3 نفرتون بازم بشینید روصندلی داغ
پاسخ:
خیلی ممنون از نظری که دادین :)
حضورى ؟؟؟!!! حضوری بچه ها به هم سلام بدن، برگذاریه صندلى داغ پیشکش!
ولى فکر خوبیه!
پاسخ:
کاملا درسته ! خب وظیفه من مطرح کردن این ایده بود ، که مطرحش کردم :)
ماهم از ایده تون استقبال میکنیم! جالبه
پاسخ:
چه عجب یکی از ایده های من بیچاره استقبال کرد .... واقعا ممنونم ازتون :)
نوید منم شخصاً از ایدت همایت میکنم
برو جولو من پشتتم:))))))))))))))))
همه برایِ یکی ، یکی برایِ ، هیش کس D:
پاسخ:
دمت گرم داوشم ;)
آه
به من چه تو خودت می خوای بری جلو من چرا بیام پشتت وایسم
چرا میگی هان
د بگو دیگه
زود باش بگو دیگه
از ایدت هم خوشم نمیاد سازنده نیس
مخربه
پاسخ:
:| چته تو ؟ تو هم حالت خوب نیس هاا !! عاشق شدی !! چت میزنی :|
از این بهتر نمیشم
من موافقم
به نظر من که ایده ی خیلی جالبیه....
پاسخ:
کدوم ایده ؟ صندلی داغ دوباره ؟ یا صندلی داغ حضوری ؟
aval term hame chi chert bod sandaliye dagham chaye khod dare adamam ba tafakorateshon avaz mishan hamaton dobare beshinin ma esteghbal mikonim
پاسخ:
خیلی ممنون هم بابت نظرتون ، هم بابت استقبال :)
واقعا جالبه عقیده های شما طی سه ماه عوض شد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟که دوباره میخواین بشینین ...اگه این طوری چند ماه به چند ماه باید دوباره افراد تکراری بشینن چون نظراتشون زود به زود عوض میشه
پاسخ:
عقیده ها که عوض نشده !!! مگه همه سؤالا به اعتقادات ربط داره ؟؟ نه خیر ... اشتباه نکنین ، خیلی از سؤالا هیچ ربطی به عقیده و این جور چیزا نداره ، ولی در طول مدت عوض میشن !! خودتون یکم به سؤالا دقت کنین ، میفهمین که کدوما ممکنه عوض شده باشن !!
دوست عزیزی ک نظر قبلی برا شماس:
ما نگفتیم عقایدمون عوض شده پس مجددا بشینیم رو صندلی! این صرفا ی پیشنهاد از طرف جمعی از دوستان بود بدلایل زیر:
اولا 3ماه پیش ترم 1 بودیم همدیگه رو نمیشناختم ک بخایم ب سوالاتی ک راجبه کلاس و همکلاسیا پرسیده میشه درس ج بدیم
دوما اصن شناختی نبود ک حتی بشه سوالای کاملترو بهتری از همدیگه پرسید..شما سوالاتی ک الان تو صندلیای داغ مطرح میشه رو با سوالای اونموقه مقایسه کنین متوجه عرض بنده میشین..

پاسخ:
کاملا صحیح ...
من باصندلیه شما و آقای فطرت موافقم...
اما اینکه حضوری برگزار بشه باوجود اینکه ایده جالبیه اما موضوعی نیس ک بشه ب راحتی راجبش تصمیم گرفت...
پاسخ:
ممنون بابت نظرتون ...
doste aziz $ :manzore man az avaz shodane tafakkorat ine ke ye derakhtam semah be semah shakho bargesh avaz mishan vali un rishehe ke avaz nemishe pas manzoram eteghadat nist
khanome najafiam dorost mighan avaiel kesi kesi ro nemishnakht sandaliye dagham garmi nadasht
پاسخ:
مثال خیلی به جا و خوبی بود ... کاملا حرفتون متینه ...
aghaye abbaspoor nazar ghablimo aghe khob bod o be salah bod taeed konin aslan nafahmidam chi neveshtam az daste in kaj fahma avaze inke ghesmate por va mosbate livano bebinan ghesmate khaliro rosh zoom mikonan

نوید گیر دادی ها
تو کلاس بچه ها تازه تازه به هم سلام میدن
تو میگی حضوری باشه؟
کدومتون میتونه این سوالا رو حضوری مطرح کنه؟
و کدومتون میتونه حضوری پاسخ بده؟
اونا به کنار صندلی که داغ بشه رو از کجا پیدا کنیم
آخه اگه هم حضوری شد کجا میتونین برگزار کنین
پاسخ:
اینایی که گفتی ، همه ش حله ;) تو نگران نباش :) البته من فقط ایده شو دادم !! انتظار هم ندارم اجرا بشه ... ولی بشه خوب میشه !
من با صندلی داغ دوباره موافقم.
چون به قول دوستان اون موقع ها اولش بود همه ناشی بودیم...:D
پاسخ:
ممنون از وختی که گذاشتین و نظر دادین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی