سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

جواب !!

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

اگه تو یه تصادف وحشتناک دور از جون به ملکوت اعلی بپیوندید و بعد فرشته نگهبان بهشت بیاد و ازتون بپرسه : دوس داری الآن که همه بالا سر بدنتن ، چی پشت سرت بگن ؟ 

چی جواب میدادین ؟؟؟ 



اول جواب بدین ... بعد توجهتونو به یه داستان جلب میکنم => ادامه مطلب




سه دوست در یک اتومبیل به مسافرت رفته بودند و متاسفانه یک تصادف مرگبار باعث شد که هر سه در جا کشته شوند یک لحظه بعد روح هر سه دم دروازه بهشت بود و فرشته نگهبان بهشت داشت آماده میشد تا با پرسیدن یک سوال، آنها را به بهشت راه دهد.

ـ الان که هر سه تا دارین وارد بهشت میشین اونجا روی زمین بدن‌هاتون روی برانکارد در حال تشییع شدن بسوی قبرستان است و خانواده‌ها و دوستان در حال عزاداری در غم از دست دادن شما هستند دوست دارین وقتی دارن از کنار جنازه راه میرن در مورد شما چی بگن؟

 

اولی گفت: دوست دارم پشت سرم بگن که من جز بهترین پزشکان زمان خود بودم و مرد بسیار خوب و عزیزی برای خانواده‌ام .

دومی گفت: دوست دارم پشت سرم بگن که من جز بهترین معلم‌های زمان خود بودم و توانسته‌ام اثر بسیار بزرگی روی آدم‌های نسل بعد از خودم بگذارم 

سومی گفت: دوست دارم بگن؛ نگاه کن داره تکون میخوره....!!!! ، واااااای مثل این که زنده است .

 





 

زندگی یعنیناخواسته به دنیا آمدن // مخفیانه گریستن // دیوانه وار عشق ورزیدن // و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . . .

 

  • نوید عباسپور

سؤال جواب

فرشته

مرگ

زندگی

داستان

نظرات (۲)

خدا رحمتش کنه آدم خوبی بود...
البته معراجو حلال نمیکنمااااا..
پاسخ:
خوب کاری میکنی :))
مردن براش زود بود...
حیف شد مرد...
خدا رحمتش کنه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی