سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

نمره امتحان ریاضی 2

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷ ق.ظ
سلامبه نظر شما استاد آقای غضنفر دل به شما هم نمره کم داده ؟!به نظرتون چیکار کنیم ؟! به من که خیلی کم داده !! هم میانترم رو کمدادن ، هم تشریحی رو !مثلا گفته بودن کمک میکنن به نظر من همه جمع بشیم باهاشون صحبت کنیم ، البته فک نکنم به نتیجه ای برسیم !!توجــــــــــــــــــــــــههر کی مطمئنه که نمره ریاضیش کم داده شده ، بیاد اینجا بگه ، قراره یه لیست به آقای غضنفردل بدیم که دوباره اصلاح کنه
  • نوید عباسپور

امتحان

ریاضی

نمره

نظرات (۴)

اگه قبول شدین بهتره بیخیالشین تانمره تونو کمترنکنه
پاسخ:
منم از همین میترسم ، آخه آدم درست و حسابیم نیس که بگیم اگه باهاش حرف بزنیم ، نمره مونو درست کنه ، یهو لج میکنه بر میداره نمره مونو کم میکنه ، حالا خر بیار باقالی بار کن :| من که با صدم نمره قبول شدم ، لب مرزم !!
اره به من که خیلی نامردی کردن خیلیییی..

میانترمی که کامل میگرفتموازخودش نمره داده اینم ازتشریحیا..
من اونروزم باهاشون صحبت کردم انگارنه انگار
پاسخ:
پس شما هم ...
بله به منم کم داده خوشبحالتون که با صدم قبول شدین من که افتادم اگه میانترممو کامل میداد قبول میشدم!!!به نظر من باید بریم باهاش صحبت کنیم واسه چی باید کم بده میخاد از اینم کمتر بده اونموقع صفر میشیم که!!!!اونوخت خودش زیر سوال میره!!! من که باید حقمو ازش بگیرم
پاسخ:
پس کلن انگاری به همه بی انصافی کرده ... باید حرف بزنیم باهاش !!
navid I'm sure it's no use, but count on me!!!!!!!!
پاسخ:
Ok ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی