سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

بچه ها نخسته !!!

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۳ ق.ظ
سلامدیگه یواش یواش به آخرای امتحانات نزدیک میشیم و نمرات گاها (معمولا) ناپلئونیمونو میذارن تو سایت تا نتیجه چند ماه درس خوندنمونو ببینیم...منم چند تا مطلب گذاشتم ادامه مطلب تا روحیتون یکم باز بشه و کمتر به خاطر این نمراتتون با خانواده دعوا کنید(خوب اینا چیکار کردن ما کم گرفتیم) هر چند میدونم همه شما با معدل الف پاسید*********************************   تو این روزا اگه دیدین یه دانشجو نشسته     یه نگاه به افق میکنه یه نگاه به گوشیش     باز یه نگاه میندازه به افق باز به گوشیش     بعد به افق خیره میشه بعد باز به گوشیش نگاه میکنه     بعد به افق خیره میشه و تو افق نیست و نابود میشه     بدونین داره با گوشیش معدلشو حساب میکنه     ببینه مشروط میشه یا نه ! به جان شما نباشه به جان خودم اگه حتی یه درصد تمرکز اینو داشتم با معدل الف همه درسارو پاس میشدم....تمرکزو حال کنید*******************************************************************چرا واقعا؟؟************************** مگسی را کشتـم...نه به این جرم که حیوان پلیدیست...بد است... و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است! طفل معصوم به دور سر من میچرخید... به خیالش قندم!!..یا که چون اغذیه ی مشهورش...تا به ان حد گندم!!!!! ای دو صد نور به قبرش بارد... مگس خوبی بود من به این جرم که از یاد ((تو))بیرونم کرد مگسی را کشتم...****************بچه ها نظرتون چیه یه مطلب برای انتخابات بذاریم تا هرکی بیاد نظرشو درمورد ریاست جمهوری بگه تا تبادل اطلاعات کنیم؟؟ یا حتی بحث تو چت باکس در یک فرصت مناسب؟؟
  • نوید عباسپور

نظرات (۸)

دستتون درد نکنه
منم این مشکلو دارم, بعد از امتحان هر چه قدر دنبال x میگردم پیداش نمیکنم!!
و در مورد انتخابات...فکر خوبیه!!
پاسخ:
خاهش میکنم... ایشالله ترمای بعد(مث خودم) اولین موافق...
dagigaaaaaan albate motasefane:(
پاسخ:
:((((
  • نویــــــــــــــد
  • ممنون بابت پست

    در مورد سؤال آخر ، مخالفم ، ایشالا چهار سال بعد ، دوره یازدهم این کارو میکنیم
    پاسخ:
    قابلی نداشت مخالف اول:دی مگه میخای چهار سال بعد کاندید بشی؟؟
    جالب بودن...ممنون
    راجبه انتخابات هم نظری ندارم
    پاسخ:
    خاهش میکنم ممتنع نداشتیم که اونم رسید:دی
  • نویــــــــــــــد
  • آره ، مگه من چیم از اینا کمه ؟؟ هان ؟!
    پاسخ:
    نمیتونی دروغ بگی نمیتونی شعار خوش رنگ بگی از همه مهمتر دیکتاتور هستی))= تو همون مدیر وبلاگیتو بکن بهتره
    ممنون بابت پستتون
    اما درباره ی انتخابات هم باید بگم فک نمی کنم بحث درباره کلیات موضوع مشکلی ایجاد کنه اتفاقا خیلی هم خوبه
    ولی بحث درباره ی نامزدها حتما مشکل ایجاد می کنه یعنی حتما بین همه ی ما اختلاف نظر هست و ممکنه این اختلاف نظر باعث تنش بین بچه ها بشه و فضای کلاس رو از اون صمیمیت دربیاره
    امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم.
    پاسخ:
    ممنونم از نظرتون ولی منظور من بحث درباره اختلاف برای رسیدن به یه نظر دسته جمعی خوب هست.مثلا من میخام بدونم شمایی که طرفدار فلانی هستی با چه معیاری میفرمایید. ویا من چرا آقای ایکسو قبول ندارم.ولی انگار بچه ها خیلی مشتاق نیستنو منم اصراری ندارم. بازم ممنونم
  • نویــــــــــــــد
  • حالا که اینطور شد ، من موافقم ، بیاین بحث کنیم
    پاسخ:
    شرمنده دیر رسیدی تموم شد ایشالله بمونه واسه وقتی که من و تو نامنویسی میکنیم
    ممنون داداش پست خوبی بود
    گربه هه هم زرنگه اما اگه سریع تر بشه بازم تشخیص میده؟
    در مورد انتخاباتم خوبه گفتگویی کنیم
    پاسخ:
    قابلی نداشت امتحانش نکردم:دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی