سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

گوگل فضای جیمیل را به ۱۵ گیگابایت ارتقا داد!

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ب.ظ




ترکیب فضای ذخیره سازی اطلاعات حساب گوگل و ارایه جیمیل ۱۵ گیگابایتی

گوگل تصمیم گرفته فضای کاربران برای سرویس گوگل درایو، جیمیل و گوگل پلاس را با هم ترکیب نموده و یک فضای ذخیره سازی مشترک در اختیار کاربران قرار دهد. با این کار حالا شما می توانید از ۱۵ گیگابایت فضای رایگان در جیمیل استفاده کنید.

تا پیش از این، گوگل ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای جیمیل در اختیار کاربران قرار می داد و ۵ گیگابایت هم امکان ذخیره سازی اطلاعات روی گوگل پلاس و گوگل درایو وجود داشت.

در کنار آن این شرکت اعلام کرده که امکان آپگرید فضای جیمیل هم به بیش از ۲۵ گیگابایت فراهم شده است. برای داشتن فضای بیشتر از ۱۵ گیگابایت، باید هزینه ای ماهیانه به گوگل پرداخت کنید اما تا به حال حداکثر فضای قابل خرید ۲۵ گیگابایت بود که آن محدودیت هم برداشته شده و هم اکنون می توان تا ۲۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی روی سرویس های گوگل داشت.



با ترکیب این فضاهای ذخیره سازی، انتخاب با خود کاربران خواهد بود که فضای موجود را در کجا استفاده کنند. می توانید بیشتر آن را به نگهداری فایل ها روی گوگل درایو اختصاص دهید یا اینکه از جیمیلی بزرگ تر استفاده کنید.

توجه کنید که ممکن است این تغییرات ذخیره سازی را فورا در حساب کاربری تان مشاهده نکنید و معمولا به چند روز زمان برای اعمال آن روی همه حساب های گوگل نیاز است.

  • نوید عباسپور

15 گیگ بایت

گوگل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی