سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

طنز 1

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۱۸ ب.ظ
1- دلایل پسرا واسه رد کردن دخترا :برای من مثل خواهر می مونی ! یعنی خیلی زشتی !!!فاصله سنیمون کمی زیاده ! یعنی خیلی زشتی !!!من به تو علاقه به اونصورت ندارم ! یعنی خیلی زشتی !!!من الان تو موقعیت بدی از زندگیم هستم! یعنی : خیلی زشتی !!!من دوست دختر دارم ! یعنی : خیلی زشتی !!!تقصیر تو نیست ، تقصیر منه ! یعنی : خیلی زشتی !!!من الان توجهم به کارمه ! یعنی خیلی زشتی !!!من تصمیم گرفتم مجرد بمونم ! یعنی خیلی زشتی !!!بهتره فقط با هم دوست معمولی باشیم ! یعنی بطور وحشتناکی زشتی !!!2- مادر بزرگم که خیلی مومنه یه روز ماهنامه همشهری دستش بود ، گفت وضع مملکت خیلی خرابه و بی حیایی و فساد بیداد میکنه و ...منم شدم علامت سوال !گفتم : چطور مگه ؟گفت : مثلا این عکسا رو نیگا کناینا چقدر بی غیرتننیگا کردم دیدمصفحه سمت راستی عکس یه مرد و صفحه چپ مجله هم عکس یه زن چادریهتعجب کردم گفتم : عزیز این بنده خداها چشونه ؟گفت : ببین الان اگه مجله رو ببندم آقاهه میفته رو زنه ، حالا هی با دو دستش مجله رو باز و بسته میکرد میگفت : نیگا !!من : ** همچین کسایی داریم هاا !3- یــه بـار هـم مـاشـیـن و بـرداشـتـیـم و بــا بـچـه هـا رفـتـیـم بـیـرون .... حـالا صـدای ضـبـط تـا آخـر زیـاد هـمـه هـم داشـتـیـم مـی رقـصـیـدیـم تـو مـاشـیـن ، خـلاصـه یـهـو یــه افـسـر جـلـومـون رو گـرفـت گـفـت بـزن بـغـل ...مـنـم به بـچـه هـا گـفـتـم ادای ایـن بـچـه بـاحـالا و بـا مـعـرفـتـها رو در بـیـاریـن بـیـخیال شـه جـریـمـه نـکـنـهخـلاصـه پـلـیـسـه گـفـت ایـن چـه وضـع رانـنـدگـیـه؟ مـاشـیـن بـایـد بـخـوابـه پـارکیـنـگ !!!یــهـو مـنـم کـف و تـف قـاطـی کـردم گـفـتـم مـیـدونـی مـن کـیـم ؟؟؟ اصـلا حـواسـت هـسـت بـا کـی داری حـرف مـی زنـی ؟ بـگـم کـیـم ؟؟؟ بــــــگـــــــم؟؟؟رفیـقام هـم اومـدن جـلـو دهـنـمـو گـرفـتـن گـفـتـن بـیـخـیـال نـگـو بـهـش گـنـاه داره اخــراج مـیـشه ...افـسـره هـم رنـگشـو بــاخـت و آب دهـن قـورت داد گـفـت : نـه نـمـیـدونـم ، بـبـخـشـیـد شـمـا کـی هــسـتـیـن ؟؟؟مـنـم بـا یـه صـدای خـسـتـه بـش گـفـتـم : مــن یــه پــرنــدم ، آرزو دارم تـــو بــاغــم بــاشــی ...مــن یــه خــونــه ی سـرد و تــاریــکــم ...... (بـچـه هـا هـم دس مـیـزدن)هـیـچـی دیـگه هـمـگـی دور هــم بـا افـسـره کـلـی خـنـدیـدیـم و گـفـت بـاهـاتـون کـلـی حـال کـردم بـچـه هـای بـاحـالـی هـسـتـیـن آخـر سـر هـم 50 تـومـن جـریـمـه شـدیـم و مـاشـیـن هـم رفـت پـارکـیـنـگ و بــانـدهـاش هـم بـاز کـرد و خــودمـون هـم بـردن تست اعـتـیـاد دادیـم و هــمـه چــی بـه خـیـر و خـوشـی تـمـوم شـد  !!!! این قدری که من دنبال یه پست خوب میگردم تا واستون بذارم ، دنبال نیمه گمشدم گشته بودم تا الان چند تا بچه هم داشتم  ...
  • نوید عباسپور

داستان

طنز

نظرات (۲)

خخخخخخخخخخخخ
اگه این خیرو خوشی بود، اگه بد میبود چی میشد.
ایول باحال بود به خصوص جمله آخرت...
پاسخ:
واقعیت محضه خب :))
جالب بودن
مخصوصا سومی
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی