سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

عکس دسته جمعی !

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ب.ظ
سلام خدمت همکلاسیها و دوستای عزیز


کم کم داریم به روزای آخر ترم دوممون و اولین سال تحصیلیمون به عنوان یه دانشجو نزدیک میشیم و کلاسا دارن تموم میشن و همه سخت در حال تلاشن که الف بشن ...

همین الآن داشتم همینجوری با پی سی کار میکردم که یهویی یه ایده به ذهنم رسید !

نظرتون درباره عکس دسته جمعی از گروهمون چیه ؟ مخصوصا ورودی 91 ؟!

حالا خدا میدونه بعد از این که شما این پیشنهادو از طرف من خوندین ، چه فکرایی که در موردم نمیکنین ! دقت داشته باشین که من فقط خواستم این پیشنهادو مطرح کنم حالا میتونین قبول نکنین ، این فقط یه ایده س ! و هدف خاصی هم ندارم از این کار جز این که یه یادگاری بداشته باشیم از این دوران ... وختی بعد چاهار سال به اولین روزای دانشجو بودنمون فک میکنیم ، یه عکسی باشه که یادآور این روزای قشنگه ...

فرقی هم نمیکنه که این عکس دسته جمعی با حضور همه مون یه جا باشه یا خانوما برا خودشون و آغایون برا خودشون !


حالا من از شما خواهشمندم اگه نظری در مورد این ایده دارین ، با ما در میون بذارین و موافقت و مخالفت خودتونو هم اعلام کنین ...

بعد از نظرسنجی اگه بچه ها موافق باشن ، یه روزی رو معین میکنیم برا این کار ... 

** استاد خاصی رو مد نظر دارین یا فرقی نمیکنه کی باشه ؟!






همه کارم ز خودکامی به بدنامی کشید آخر / نهان کِی ماند آن رازی کزو سازند محفل ها ؟

..:: حافظ ::..
  • نوید عباسپور

نظرسنجی

عکس

پیشنهاد

نظرات (۶)

پیشنهاد خوبیه...یه روز رو تعیین کنیم ک با استاد محمدی باهم عکس دست جمعی بگیریم...
البته اگه بقیه دوستان موافق باشن...
پاسخ:
حتما
خوبه
موافقم با استاد باهم عکس بگیریم
من موافقم
بقیشم که گفتم بهت
پاسخ:
دمت گرم ;-)
بنظرم فکر جالبیه
خوبه که یه یادگاری داشته باشیم...
فرقی هم نمیکنه که دسته جمعی باشه یا خانوما و اقایون جدا..
منم ک اصولا پایه هستم ...
هستم خفن ... با نظر خانم نجفی هم موافقم ... استاد محمدی گزینه خوبی هستن ...
پاسخ:
حالا که اینطور شد ، من مخالفم :| :))
منم موافقم
نمیشه اقای ترقی هم بیاد؟
.......
........
پاسخ:
چرا که نشه ، ولی چجوری پیداش کنیم ؟ :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی