سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

نمیخوام ببینم !

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ق.ظ
نمیدونم سریال ارمغان تاریکی یادتونه یا نه ؟!

من که خیلی خوشم میومد ازش ، امروز یهو یادش افتادم ، سکانس آخرش اینجوری بود :


آرش مجیدی بعد از سال ها میره به دیدن امیر آقایی ، بعد که امیر آقایی متوجه میشه آرش مجیدی میتونه ببینه میگه :

امیر آقایی : خوشالم که میبینی .

آرش مجیدی : من از اول میدیدم .

امیر آقایی : 15 ســـــــــال ؟؟؟

آرش مجیدی : یه روزی صورت زنمو سوزوندی ، خیلی رنج کشید ، رنج میکشید تا من نبینم اون صورتو ... منم تصمیم گرفتم نبیـــــــــنم ...


خیلی مکالمه قشنگی بود ... هر وخ این سریال یادم میفته ، این صحنه ش اولین صحنه ایه که ازش به یاد میارم ...






کسی باش که عمری با تو بودن یک لحظه ، و لحظه ای بی تو بودن یک عمر باشد ...
 

نظرات (۴)

منم هر وقت این صحنه رو میدیدم
اینجوری میشدم
پاسخ:
تو که همیشه اینجوری !! :| ;)
سریال قشنگی بود چنوق پیش تکرارشو میداد ک چون تکراری بود نگا نمیکرم...اما فقط بخاطر اون دیالوگ قسمت آخرو دوباره نگا کردم...(فداکاری در اون حد!!! )اما حیف فقط سریال بود...
پاسخ:
بله حیف ولی بعضیا هستن که تو واقعیتم اینجورین ، ولی خب خیلی کمن دیگه ...
نمیخاستم بگم ولی بدونید که
من از اونام...
پاسخ:
واقعا ؟؟ :| ایول باو
آره خیلی قسمت قشنگی بود...
منم به سریال فکر کردنی اون قسمت یادم میاد
یه جوری همه سریال توش خلاصه شده ...
البته تیتراژش هم خیلی خوب بود.
کلیپ این قسمت از سریال تو سایت شبکه نمایش هست
کلیپ قشنگیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی