سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

آهنگ های خاطره انگیز ...

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ
چن تا آهنگ دهه 40 و 50 و ... هستن که خیلی دوسشون دارم و احساس خاصی بهم میدن ...تو ادامه مطلب با من همراه باشین  اولیش آهنگه زنگ تفریح هاتف ـه ، که خیلی دوسش دارم ...خوب دست منو خوندی منو بدجوری سوزوندیتو کلاس منتظر زنگ تفریح میشینمتا که این زنگ بخوره تو حیاط تو رو بینموای تو حیاط تو رو ببینمسر زنگ هندسه میگم این درسا بسهکاشکی این زنگ بخوره دل به دلدار برسهدل به دلدار برسهمبصر کلاس منم توی درس عاشقیتو کویر سینه ام وای تو گل شقایقیتو گل شقایقیوقتی از در تو میای تنبل کلاس میشمسر امتحان عشق گیج و بی هواس میشممن گیج و بی هواس میشمخوب دست منو خوندی منو بدجوری سوزوندیمنو مثل یه برده کجا ها که نکشوندی ...** اتفاقا پنشمبه سر کلاس فیزیک تو فاز همین آهنگ بودیم ، معراجم منو همراهی میکرد ، که خدارو شکر نه من به دلدار رسیدم و نه معراج دومین آهنگ ، آهنگ شکار از ابی ...وقتی رسید آهو هنوز نفس داشت داشت هنوزم بره هاشو میلیسید وقتی رسید قلبی هنوز تپش داشت اما اونم چشمه ای بود که خشکید ...دلتنگم ... دلتنگم ... دلتنگ از این بیداد دلتنگم ... دلتنگم ... دلتنگ از این صیاد اسم این آهنگ بندری رو هم نمیدونم ، فقط میدونم از شماعی زاده س امشب دل من هوس رطب کرده عاشق شده از عشق تو تب کردهامشب شب رقص و ساز و آوازه مرغ دل من در اوج پروازهما بندری های ساحل کارون با هر نفسی که اهل اهوازه ...سیمین بری از جمشیدسیمین بری گل پیکری آری از ماه و گل زیباتری آریهمچون پری افسونگری آریدیوانه رویت منم چه خواهی دگر از منسرگشته کویت منم نداری خبر از منهر شب که مه بر آسمانگردد عیان دامن کشان گویم به او راز نهانکه با من چه ها کردی به جانم جفا کردیهم جان و جانانه ای اما در دلبری افسانه ای امااما ز من بیگانه ای اماآزرده ام خواهی چرا تو ای نوگل زیبا افسرده ام خواهی چرا تو ای آفت دلها ...این یکی خیلی قشنگه  ، نیاز از فریدون فروغی تن تو ظهر تابستونو به یادم میارهرنگ چشمای تو بارونو به یادم میارهوقتی نیستی زندگی فرقی با زندون ندارهقهر تو تلخی زندونو به یادم میارهمن نیازم ، تو رو هر روز دیدنه از لبت دوست دارم شنیدنهتو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه تو همون خونی که هر لحظه تو رگهای منهتو مثل خواب گل سرخی لطیفی مثل خوابمن همونم که اگه بی تو باشه جون میکنهمن نیازم تو رو هر روز دیدنهاز لبت دوستت دارم شنیدنهتو مثل وسوسه ی شکار یک شاپرکیتو مثل شوق رها کردن یک بادبادکی تو همیشه مثل یه قصه پر حادثه ایتو مثل شادی خواب کردن یه عروسکی من نیازم تو رو هر روز دیدنهاز لبت دوستت دارم شنیدنهتو قشنگی مثل شکل هایی که ابرا میسازنگلای اطلسی از دیدن تو رنگ میبازناگه مردای تو قصه بدونن که اینجاییبرای بردن تو با اسب بالدار میتازن من نیازم تو رو هر روز دیدنهاز لبت دوستت دارم شنیدنهدختر همسایه از کوروسدختر همسایه شبای تابستونگاهی میومد روی بومهر دفعه یه گلی پرت می کرد میون خونمونیعنی زود بیا روی بوم دلش نمیگرفت آرومطی میکردم با چابکیپله ها رو ده تا یکیتا میرسیدم اون بالاقایم می شد می گفت حالا  اگه راستی مردی، باید دنبالم بگردیاگه راستی مردی، باید دنبالم بگردی  آهنگ ماه از مارتیک ( مارتیک حرف نداره  )ماه در میاد که چی بشهمیخواد عزیز کی بشه ماه در میاد چکار کنهباز آسمون رو تار کنهنمی دونه تو هستی بجای اون نشستینمی دونه تو ماهیتو که رفیق راهیعجب حکایتی شده فکر تو عادتی شدهکه از سرم نمیرهکه از سرم نمیرهعجب روایتی شدهعشقت عبادتی شدهخدا ازم نگیرهخدا ازم نگیرهیه ماه می خواستم که دارم ای ماه شام تارمتویی رفیق راه منای غنچه ی بهارم ...آهنگ دختر آبادانی سندی هم محشره دختر آبادانی بی قرارهعاشق شده و خبر ندارهاز کوی دلم تو گذر کنسر بر بالا ما رو نظر کنبیا کنج دلم خاک پاتومزمستون تا بهار مو چشم براتومشنیدم خال لبهات میفروشیخریدارش مویوم چند میفروشیاز اون بالا میان یه دسته دختریکیش چادر سفید خوشکل بندرنگو بندر آخ فدای دخت بندرآخ به قربون دخت آبادانی ...تاریخ عشق از هایده ( این آهنگ فوق العاده س )آه ای خدا کمک کن من بی صدا نمونمتاریخ عشقو بایدبا عاشقا بخونممغرور و عاشقونهاون عاشقا که مردناین عشق سینه سوزوبه قلب ما سپردندر انتظار کاوههم لحظه های دردیمآهنگر زمونه س اونکه صداش کردیمدل خسته ام از عالمدل بسته ام به ساقیصبرم زیاده اما عمری نمونده باقیصبرم زیاده اما عمری نمونده باقیانگار تموم دنیابسته س به تار موییبرای این زمونه نمونده آبروییبرای این زمونه نمونده آبروییای همسفر سلامیمحتاج یک سلامماز می پریده مستیغم مونده توی جاممغم مونده توی جاممهم لحظه های دردیماین دردو چاره بایدمردن مرام ما نیستعمر دوباره بایدعمر دوباره باید ...** کلن هایده یدونه بود ، روحش شاد  فعلا همینارو از من داشته باشین ...شمام حتما آهنگ هایی رو شنیدین که تو ذهنتون مونده و یادآور روزها یا لحظات خوب و تلخی هستن ... اگه دوس داشتین آهنگای مورد علاقه تونو با خواننده های این پست به اشتراک بذارین  نوشتن برای تو ، وختی ندونی برای تو نوشته م ، به چه دردی میخوره ؟؟ ..:: اوریانا فالاچی ::..
  • نوید عباسپور

آهنگ

دهه 40

هایده جون

نظرات (۸)

نوید بعضیاشون واقعا شاهکارن
ولی به سن تو قد نمیده ما با اینا خاطره داشتیمااااا
هی یادش بخیر...
بعضیاشم من نشنیدم. در کل پست متفاوتی بود ممنون
پاسخ:
بله یادش بخیر ....... شما یادتون نمیاد من یه بارم با هایده سالسا رقصیده بودم ... یادش بخیر ..... خوشالم که پسندیدی :)
من هیچکدوم از این آهنگارو نشنیدم...
فقط"سیمین بری" و "دختر آبادانی" برام آشنان...
از آهنگای قدیمی ک باهاش خاطره دارم(وقتی7 سالم بود)
"جونی جونم" ...(دهه 70 )
ی آهنگ قدیمی هم هس ک گوش دادمو خوشم اومد...
باز منو کاشتی رفتی/تنها گذاشتی رفتی...
پاسخ:
جونی جونم بیا دردت به جونم ... آه :)) اینم قشنگ بود ، ولی یادم نبود بذارم !! :)
هایده جون

من:
مرحوم هایده:
بچه ها:
دهه:50
دهه:40
کل دهه ها:
...
پاسخ:
نوید : :-D
با تشکر از دوست عزیرم نوید ....
من یه گلایه دارم .... این آهنگ ها رو بذارید بعد آهنگ مورد علاقه من بین اینا نباشه ....
عارف.....
یه دل میگه برم برم.. یه دلم میگه نرم .... نرم .... طاقت نداره دلم .. دلم .. بی تو چه کنم ....
سلـــــــــــــــــــــطان قلبم تو هستی ... تو هستی .... دروازه های دلم را شکستی ...
.... مخاطب خاص.....
البته اون روز با نوید تو کلاس فیزیک خ خوش گذشت .... اما تهش ضد حال بود چون .... نرسیدیم دیگه ..... درک کنین .....
پاسخ:
سلطان قلبم تو هستی تو هستی ........ ببخشید دیگه ، اینم یادم نبود بذارم !! حیف ........
vayyyyyyyyyyy are aghaye fetrat ras migan in ahange aref az hameye ahanga ghashangtareeeeeee yani kheilllllllliiiiiiiii
پاسخ:
موافقم :)
سپیده دم اومدو وقت رفتن...حرفی نداریم ما برای گفتن...هرچی که بوده بین ما تموم شد...اینجا برام نیس دیگه جای موندن...من میرم از زندگی تو بیرون...یادت باشه خونمو کردی ویرون...خونمو کردی ویرون......
"یساری"
پاسخ:
تا حالا نشنیدم اینو ........ ولی متنش قشنگه !!
سلام خسته نباشی من عاشق اهنگ هایدم که میگه وقتی میای صدای پات از همه کوچه هامیاد
یا این. مستی ام درد منو دیگه دوا نمیکنه غم بامن زاده شده منو رها نمیکنه
من دهه هفتادیم ولی عاشق اهنگ های قدیمیم
پاسخ:
سلام همه ترانه های هایده عالی بودن ، اصن میشه گف آهنگ بد یا متوسط نداش ، همه ش عالی بودن هایده محشر بود ... یکی از حسرت های زندگیم اینه که چرا تو دوره هایده به دنیا نیومدم !
اهنگ های گوگوش چرا بین اینا نیست. ؟؟؟؟؟

ابرو ب من کج نکن کج کلاخان یارمه خوشگلمو خوشگلم دلها گرفتارمه
یکه زن و یکه سوارم هیچ کجا رقیب ندارم عاشق اسب سفیدم دختری چابک سوارم
گیسو نگو کمنده والا چینو چینو بلنده والا ....
------------
شن های ساحلی
کلبه های گلی
چشمان باز صدف موجی ک تن پوشیده با تور کف هر یک در این دریا چون دل عاشقم انتطار تورا دارد
بر لب های قایقرانان نغمه خوان خاموشی کرده اشیان بی تو جانا
باز آ بازآ با طنین اواز خود با فسون و با ناز خود باردیگر بلرزان قلب دریا
--------------
تو از شهر غربیه بی نشونی اومدی ... تو با اسب سفید مهربونی اومدی از دشتای دور و جاده های پرغبار برای همصدایی همزبونی اومدی
تو از راه میرسی پر از گرد و غبار تمومه انتظار میاد همرات بهار چه خوبه دیدنت چه خوبه موندنت چه خوبه پاک کنم غبارو از تنت
غریبه اشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها بگیر دست منو تو دستات
-----------
٢ ماهی - ٢پنجره - جاده - کویر - مرداب - هجرت - پل - کیوکیو بنگ بنگ - منو گنجشکا - اعجاز - نگو بدرود - شناسنامه - من امده ام - اونجا کیه کیه - همسفر - کمکم کن - مخلوق و ....
این همه اهنگ توووپ
پاسخ:
واقعا اینا هم توپن ولی خب وختی پستو مینوشتم اینا تو خاطرم نبودن ، ممنون که نوشتی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی