سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

بهبود وبلاگ

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵ ب.ظ
سلام بچه ها 



** نظرتون در مورد حذف چت باکس چیه ؟؟ ( اگه اینجوری باشه که هر کسی میاد پستارو میخونه ، نظرشو بره تو باکس بگه و زیر پستا خالی باشه ، چت باکس حتما حذف خواهد شد ... در ضمن چت باکس جایی برای کل کل و شوخی های بی مزه بین دخترا و پسرا نیس ، لطفا مراعات کنین ، برای تبادل نظراتتون استفاده کنین نه درست کردن شر ؛ هر کسی رو هم ببینم با اسم خودش نیس ، بن میکنم ، پس زودتر ساین بشین ... )
** همچنین در مورد این که هر هفته یا دو هفته یه بار ، یه موضوعی ( سیاسی و اجتماعی و درسی ... ) انتخاب کنیم و بشینیم یه شب با هم بحث کنیم ؟؟
** یه داوطلب هم برا صندلی داغ پیدا کردیم ، ولی هر کسی آمادگیشو داره ، لطفا اعلام کنه .



ایام فاطمیه س و امیدوارم تعزیه همتون قبول باشه ...

بعضی از بچه ها میگفتن که یه تنوعی تو وبلاگ انجام بدیم ، خیلی یکنواخت و بی حال شده ...

حالا من از شماها خواهش میکنم هر پیشنهادی که برای بهتر شدن وبلاگ دارین ، لطف کنین بنویسین ...

مثلا یکی از پیشنهادا این بود که تعداد نویسنده ها رو زیاد کنیم ، مثلا به هر کی یه یوزر و پس بدیم که به عنوان نویسنده تو وبلاگ فعالیت داشته باشه ! در این راستا هر کی که میتونه فعالیتی داشته باشه ، با من تماس بگیره ، یوزرو رمزشو بگه ، تا من به لیست نویسنده ها اضافه ش کنم .

یکی دیگه از پیشنهادا عوض کردن قالب وبلاگ بود ، که خیلی وخته به فکرش هستم ، ولی قالب جالبی رو پیدا نکردم ، اگه کسی قالب خوب و مناسبی رو سراغ داره ، لینکشو بده تا ببینیم عوضش میکنیم یا نه . ** نظرتون راجع به قالب جدید چیه ؟

یه پیشنهاد دیگه این که برنامه صندلی داغو ادامه بدیم ، حالا کی میخواد مهمون برنامه مون باشه ؟؟ یکی بیاد و مرحمت کنه داوطلب بشه دیگه !

منتظر تفکرات سازنده شما هستیـــــــم ، به امید وبلاگی بهتر ...





گاهی کسی که همیشه کنار دیگران است ، خودش هم نیازمند کسیست تا کنارش باشد ...
  • نوید عباسپور

قالب

نویسنده

وبلاگ

پیشنهاد

نظرات (۱۰)

سلام.من یکی دوتا پیشنهاد دارم امیدوارم سازنده باشن...
1.در قسمت موضوعات "متفرقه"حذف شه.اکثر پستای ما با موضوعه متفرقه هستن ک میشه اونهارو ب موضوعات دیگه تقسیم کرد.
2. بجای این پیوندهاییکه بنظر من بعضیاشونم چندان بدرد بخور نیستن پیوندهای دیگه مثه وبلاگ هم رشته ایهامون تو دانشگاهها و شهرای دیگه رو بزنیم.
3. قالب وبلاگ طوری باشه ک در عین سادگی مرتبط با رشتمون باشه.
پاسخ:
مثلا به چه موضوعاتی ؟؟ شما لینکهاشونو پیدا کنین ، لینک کنین
نوید قالب های این جا خوبه برو نگاش کن
parstools.com
یه مناظره هم باشه خوبه واسه تنوع
پاسخ:
دمت گرم ............ مناظره چی ؟؟ در مورد چی ؟؟
یه نظر سنجی کنیم
بیایم در مورد یه چیزی تبادل نظر کنیم
پاسخ:
نظرسنجی در مورد چی ؟؟ اون یه چیزی چیه ؟؟
کشتی دیگه منو
میگم یه موضوعی پیدا کنیم
در مورد اون با هم حرف بزنیم
پاسخ:
آخه چه موضوعی ؟؟؟ X-( :))
ما پستهای مذهبی زیاد میزنیم. نمیشه ک همش متفرقه باشه...همینطور دلنوشته و قطعه های ادبی...
بجای متفرقه موضوعات "مذهبی" و "ادبی" اضافه کنیم یا حتی "صندلی داغ"...
منم با پیشنهاد آقای خورابلو موافقم. یه موضوع مطرح کنیم و مناظره بزاریم
پاسخ:
نظر خوبیه ، دلنوشته ، مذهبی ، قطعه ادبی ، مناظره ، صندلی داغ و ... چن تا موضوع دیگه هم پیدا کنین ، قسمت موضوعات برا شما بازه ، لطف کنین موضوهایی رو که پیدا کردین ، اضافه کنین و پست ها رو هم دسته بندی کنین ... همچنین موضوع "متفرقه" همچنان باقی بمونه ... ممنون :)
به انتخاب بچه ها دیگه
پاسخ:
کدوم بچه ها ؟؟ :-D
نوید خودتو به اون راه نزن
میدونم که میدونی چی میگم
پاسخ:
کدوم راه ؟؟ واقعا میدونی که من میدونم ؟؟ چی میدونم ؟؟ :اس
بنظر من چتباکس حذف نشه ...
بحث درباره موضوعات مختلفو دوس دارم...پس موافقم
پاسخ:
ممنون بابت نظر ...
کیا فیلم وقتی ادمین عصبانی میشود رو دیدن؟؟
خوب راس میگه. در مورد بحثم موافقم
پاسخ:
من خودم ندیدم این فیلمو ، دوستم ندارم ببنیم ........ خیلی خطرناکه :| :))
سلام چت باکس خوبه تا حدی اما این کارام که بحثو کلکل میگی کمو بیش جنبه ی شوخی دارن در کل حذفو بیخیال
در مورد موضوعاتم هر هفته هم اگه را بیوفته جنبه ی یادگیری داره
پاسخ:
ممنون بابت نظر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی