سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

خدایا..!

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ
خدایا …!گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیــرد ،نگاهم را به سوی تو و آسمـان می گیرم ،و آنـقـدر با تــو درد دل می کنـم ،تا کم کم چشـــــــــم هایم با ابـرهای بارانیت همراهی می کنندو قلبـــم سبک می شود آنــوقــت تو می آیی و تــــــمـــــــــام فضای دلـم را پر می کنیو مـــــن دیـــــــگــــر آرام می شــــــومو احساس می کنم هیچ چیز نمی تواند مرا از پای دربیـاورد !چون تو را در قلبــــــــــــــم دارم …
  • نوید عباسپور

آرامش

خدا

درد دل

نظرات (۲)

الا بذکر الله تطمئن القلوب ..... اما چه کنیم که آدمی گاهی یادش می رود که " اقربُ الیه من حبل الورید "... ای کاش ما فراموشکار و زیانکار نبودیم ....و دل رو که خونه خداست به بنده اش اجاره نمی دادیم تا صاحب خونه رو از یاد ببریم ... خود من که اینجوریم ایشالله شما اینجوری نباشین ....
پاسخ:
خداوند انسان رو فراموشکار خلق کرده و فراموشی یکی از بهترین نعمات الهیه..ولی چه کنیم که ما خالقمونم گاهی فراموش میکنیم.حواسمون ب همه چی هس الا اونیکه حواسش ب ماس.اگه همیشه تو دلمون باشه مشکلامون حل میشه..بنظر من"الا بذکرالله تطمئن القلوب"بهترین وآرامش بخشترین جمله س برا دل آدمی...
منم دقیقأ همینجوری آروم میشم
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی