سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

دلتنگم...

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ

مهم نیس چه فکری کنین..اصلا مهم نیس...

مهم دلمه که عاشقه..مهم معشوقیه که 3 ساله نظر به این عاشق دلسوخته نمیکنه..شایدم...

مهم اینه که نمیدونم کی قراره منو هم بخاد و ...برم های های گریه کنم.. بگم میدونی دلم برات تنگ شده..میدونی چقد دلم میخاد اجازه بدی کنارت باشم و سالی یه بار بیام...

بگم میدونی چقد برام سخته وقتی هر روز یکی زنگ میزنه میگه الان تو حرمته.. میگه جات خالی...

پس من کی بیام؟! کی من از کنار حرمت به دوستام زنگ بزنم بگم منم مشهدم و دعاتون میکنم؟! کی منم تو حرم گریه کنم و حاجت بخام؟!

من کی میتونم برا اون کبوترای حرم دونه بپاشم؟1 تاکی از تلویزیون ببینم؟ از دوست و آشنا ها بشنوم؟ 3 ساله بدجور هوای حرم زده سرم..من کی بیام مشهد؟ کی بیام حرمت یا ثامن الحجج...؟!

خوشبحال همه ی اون عزیزایی که عید امسال رو کنار بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) گذروندن...

  • نوید عباسپور

ثامن الحجج

حرم

زیارت

دلتنگی

نظرات (۳)

آبجی..... حرف دل منو گفتی از مرداد سال قبل که خدمت تموم شد دلم می خاست برم مشهد پابوس آقا اما ...
آبجی لیاقت میخاد که ماها نداریم .... اگه داشتیم آقا خودش دستمونو که هیچ گوشمونو میگرفت می گفت بیا اینجا ببینم ... لیاقت ...لیاقت ...
پاسخ:
آقای فطرت هربار خودم به این فک میکنم ک حتما لایق نیستم هربارم از این حقیقت بغض میکنم... ومیگم ینی واقعا اینقد بییلیاقتم؟؟؟ همه اوناییکه میرن لایقن؟؟؟ پس حالا حالا ها باید حسرت بخورم....هـــــــــــــــــی خدا... :(( دیگه صبری نمونده...
vay mahna nemiduni che hali dashtam vkht unja bodam,bache ha injuri nagin ishalla khode emam reza mitalabeton
پاسخ:
:( ( خوش به سعادتت...خدا کنه هرچه زودتر بریم مشهد...هم آقای فطرت.هم من. هم همه دلتنگاو آرزو به دلها
دل منم بدجوری حرم آقا رو میخواد ولی کو قسمت نمیشه که...
پاسخ:
ایشالا قسمت شمام میشه...فلا باید صبر پیشه کرد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی