سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

صندلی داغ(4)

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۱۹ ب.ظ
با توجه به اینکه من 27 اسفند نتونستم رو صندلی بنشینم
تصمیم گرفته شد که صندلی داغ به روز دیگه ای منتقل بشه
پس خودتونو آماده کنید احتمالا بین 6 تا 9 فروردین باشه
و از همه ی اونای که دیروز 27 اسفند واسه صندلی داغ اومده بودن معذرت می خوام
و هم چنین می تونین سوالاتتون رو هم تو نظرات بنویسین
که همون روز که صندلی داغ برگذار میشه همشون تایید میشه

دوستان فکر میکنم فهمیده باشید که قضیه چیه،
میخوایم بعد از یه وقفه طولانی دوباره برنامه صندلی داغ رو شروع کنیم،
و من به عنوان چهارمین نفر می خوام بشینم رو صندلی داغ،
(خدا بهم رحم کنه)
پس بگردین و هر چی سوال دارین در مورد من پیدا کنین.
و یه چیز دیگه از صندلی داغ نترسین این فقط بهونه یی واسه آشنا شدن با هم دیگست،
پس هر کی دوست داشت که نفر بعدی باشه نترسه بگه...

فقط خواهش میکنم سوال های خیلی خیلی خیلی خصوصی نپرسین ممنون...
و توصیه میکنم که سوالاتو یکی یکی بپرسین که بتونم به همشون جواب بدم...

اطلاعات جزئی از خودم (در ادامه مطلب)

متولد 1373/6/31 هستم و فک کنم رابطه زیر برای من صدق میکنه
همه دانشجویان=>من
پسر کلا تو جمع کم حرف
یکم خجالتی
جاش بیفته رک هم هستم
زود رنج
تا حالا هیچ دوستی از نوع جنس مخالف نداشتم
از اسمس بازی خوشم نمیاد
عاشق نوشتن برنامه
بیشتر ، کارای عملی رو دوس دارم
بعضی مواقع شوخ هم هستم
از رفیق فابریک خوشم میاد
از بازی های عاشقانه متنفرم
موسیقی دوس دارم از نوع بی کلام و سنتی
از YAS هم خوشم میاد
کمی از رفتن تو جمع بیزارم
میشه گفت یکم گوشه گیرم
پدرمو 2 سال پیش از دست دادم
تو خانواده تقریبا پر جمعیت بزرگ شدم
و...

  • نوید عباسپور

نفر چهارم

صندلی داغ

نظرات (۴)

همه سوالارو باید فردا تو چت باکس ببرسیم؟
بعضیا نمیتونن چت باکس بیان...
پاسخ:
باشه میتونن تو نظرات هم بپرسن اما اولویت چت باکسه
  • نویــــــــــــــد
  • "صادق" بودن رو هم اضافه کن
    مگه تو دوس دختر نداشتی ؟؟؟؟ پس اون 14 تا عکس دختر تو دفتر خاطراتت که نشونم دادی چیه ؟؟؟؟ ( شوخی )
    عاشق موسیقی دوس داشتنتم ، خودشم از نوع بیکلام
    برم که سؤالمو باید طرح کنم
    پاسخ:
    صادق که هستیم صادق هم میمونیم من خودم هم عاشقتم داداش
    این شهامتتو دووووس دارم
    ...
    پاسخ:
    لطف داری داداش ممنون
  • نویــــــــــــــد
  • صادق منصرف نشدی که ؟؟
    پاسخ:
    نه هنوز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی