سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

ریاضی 2 و آز-کامپیوتر

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۳ ب.ظ
سلام
دوستان باید خدمتتون عرض کنم امروز به همراه تعدادی از هم کلاسی ها پی گیر درس ریاضی 2 شدیم از مدیر گروه ...
ایشون هم آب پاکی رو ریختن رو دستمون و گفتند که کلاس ریاضی برگزار نمیشه تا وقتی که استادش معلوم بشه
...که اونم ایشالله بعد عید ...
دوستانی هم که آز-کامپیوتر دارند همونجور که می دونن ادامه آزمایشگاه بعد عید هستش ....
..........................
اینم بگم یکم بخندید به من .... اینی که امروز ریاضی 2 نداشتیم رو همه می دونستن غیر من ... یعنی به روز بودنم در حد چرتکه هستش ..... 

نظرات (۶)

  • نویــــــــــــــد
  • با این کارایی که میکنی واقعا دارم بهت افتخار میکنم
    پاسخ:
    :))
    ino dg bayad dustaton beheton migoftan ke mashalla malome che dustaye khubi darin !!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    واقعن که خ خوبن ..... خ هم دوسم دارن .... معلومه ...
    من یه سوال فنی دارم ولی نمی دونم بپرسم یا نه؟؟؟
    می ترسم مسخره ام کنید.
    پاسخ:
    خواهشن بپرسین .... من قول می دم مسخره تون نکنیم ....
    بنظرمن خنده نداره برا هرکسی ممکنه پیش بیاد
    پاسخ:
    حرف شما درست اما یکمی خنده داره.... یِِکم دیگه !!!! هلک و هلک پاشدم اومدم واسه کلاس در حالی که ... بد واسه همه بده ..... واسه ما بدتر ..... خبر نداشتن اشتباه کمی نیست .... همین که برنامه کلاسی رو به روز نیگا نمی کنم اشتباهه ... اگه یکم بخندید شاید به خودم اومدم ... اونم تازه شاید ...
  • نویــــــــــــــد
  • به نظر منم اصلا خنده دار نیس ، حتی جای یکم تأسف هم داره ...
    پاسخ:
    نوید برو .... تو دیگه هیچ چی نباید بگی ....واسه من متاسفی عزیزم ؟!؟!؟ :| باشه دارم برات ..( :)))) ).. خنده دار نیست اما .... هی روزگار......
    من که میگفتم استاد عوض نکنین ، استاد جغرافیا بهتون می دن و اگه اعتراض داشتین بهتون بگن ما که تعهد ندادیم بهتون استاد میدیم؛
    حالا بی استاد میمونین حالتون جا میاد
    پاسخ:
    داداش .... بخند .... بخند ..... نوبت خندیدن ما هم میرسه .... :))) تو بخندی انگار ....ما خندیدیم ...... :))) .... بخند ..... تا دنیا گلستون بشه ....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی