سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

شعر طنز عید نوروز

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷ ق.ظ
خونه مون عیدا پر مهمونه
میرن مهمونا از اونا فقط
آشغالاشون به جا می مونه
کجاست اون کیوی ؟
چی شد نارنگی؟
کجا رفت اون موز؟ خدا میدونه!
جعبه خالی شیرینی هنوز
گوشه طاقچه پیش گلدونه
عطرش پیچیده تا آشپز خونه
شیرینیش کجاست ؟ خدا میدونه
می رن مهمونا از اونا فقط
جعبه ی خالی به جا می مونه
از بس خونه رو به هم می ریزن
آدم مثل... تو گل می مونه!!
یکی نیست بگه خداوکیلی
جای پوست پسته تو قندونه
قند نصفه ی عمو جون هنوز
خیس و لهیده ته فنجونه
حالا خداییش قندش مهم نیست
کنار اون قند نصف دندونه!
می رن مهمونا از اونا فقط
نصفه ی دندون به جا میمونه
پسته ی خندون ، بادوم شیرین
فندق درباز مال مهمونه
پرسید زیر لب یکی با حسرت
که از این آجیل ، به غیر تخمه
واسه ما بعدها چی چی میمونه!
  • نوید عباسپور

نوروز

نظرات (۱۰)

  • نویــــــــــــــد
  • باحال بود :))
    فقط یه تیکه ش نیاز به اصلاح داره : پسته خندون ، مردم گریون
    پاسخ:
    بله بله,توجه نکرده بودم :) پسته,مردم,گریون... :))
    سلام
    منم پیشاپیش عید رو به همه ی مهندس های آینده مخصوصا IT ها و نرم افزاری ها و سخت افزاری ها تبریک میگم.
    پاسخ:
    ۹۲ از الان مبارک :)

    عید همگی پیشاپیش مبارک ...
    پاسخ:
    :) عید شمام مبارک...
    ایول، خیلی باحال بود! :))
    پاسخ:
    قابل نداشت! :)
    زدی تو خال
    پاسخ:
    ‏:)
    باباطنزباباخنده...مچکرم, مهنا اینجا چه خبر شده تو این ده روزی که من نبودم طومارنویسی وجشن تولدو...تنهایی کیک خوردنو...فقط ده روز نبودما...
    پاسخ:
    خاهش... چیزی نشده که,تو خودتو ناراحت نکن عزیزم, کدوم کیک؟! تولد بود ماهم ک تبریک گفتیم اما ما کیکی نخوردیم گلم ,کیک بی تو مزه نمیده که :)
    لطف داری جونم البته بدون منو راضیه
    پاسخ:
    بله شما و راضیه جون باهم :)
    :) ;)
    پاسخ:
    ‏(:
    خونه تکونی زیادم بدنیستا گاهی چیزایی پیدامیکنی که ممکنه سرنوشتتوتغییربده مثلا من امروز خودم داشتم کمدمو بعد قرنها مرتب میکردم ازجیب کتم یه پسته پیدا کردم میدونم خیلی خوش شانسم
    بچه ها این تن بمیره نرین تو افق دعا میکنم واس شمام پیش بیاد
    عاغا فروشو معاوضه با پراید یا ویلا دوبلکس
    پاسخ:
    آیسان جون ینی شما الان پسته پیداکردی سرنوشتت تغییرکرد؟! :) ولی قبول دارم آدم گاهی چیزای خوبی پیدا میکنه..منم اغلب پول پیدا میکنم تواین خونه تکونیا :دی
    اره دیگه الان میتونم باهاش پراید بخرم تو باپولت نمیتونی که
    پاسخ:
    پس بیا شادیهامونو باهم تقسیم کنیم...تو که پسته داری :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی