سافت وریــــــــــــــــــا

مطالب پربحث‌تر

یک توصیه ...

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۴۰ ب.ظ
دوستان یه توصیه ی دوستانه ...

خواهش می کنم .... خواهش می کنم ... خواهش می کنم ...

تو دانشگاه بدون مشورت هیچ تصمیمی نگیرید ... نه در مورد انتخاب واحد و نه در مورد هیچ چیز دیگه ای ...
نگید واسه من اوف داره به فلانی بگم بیا کمکم کن ... یا به فلان دوستم بگم نظرت چیه ... اگه بهش بگم بهم میخنده میگه بچه است هنوز

... یاد بگیرید بعضی جاها نباید خجالت کشید ...

مطمئن باشید عقل دو نفر بهتر از یه نفر کار میکنه و احتمال داره طرف یه چیزایی رو بدونه که شما نمی دونید یا حتی یه چیزایی رو متوجه بشه که شما اصلا بهش توجه نداشتین ...
 

رفقا من از این مشورت نکردنم ضربه خوردم ... دفعه ی قبل با هیچ کس مشورت نمی کردم ... فکر می کردم خودم عقل کل ام ...که آخر و عاقبت مون شد اون ...


نمی گم واسه همه مشکل پیش میاد واسه یه نفر هم پیش بیاد کفایت میکنه ...این مشکل ها چیزی نیستن که بشه تنهایی حلشون کرد

خواهش می کنم .... خواهش می کنم ... خواهش می کنم ... از همه

که اول از همه با خانوادتون مشورت کنید ... حتی در مورد جزئی ترین چیز ها که فک می کنید ارزش گفتن ندارن ... سعی کنید هیچ چیز رو از خانواده مخفی نکنید

... هیچ چیز ...

--{{ اینا که میگم واسه شما ها داستانه واسه من خاطره ...}}--

اگه به آینده و سرنوشتتون علاقه مند هستین خواهش میکنم جدی بگیرید ... چون این روزگار با هیچ کس شوخی نداره... بعضی وقتها یه مشکل کوچیک کل زندگی آدم رو تحت تاثیر قرار میده ...
  • نوید عباسپور

سرنوشت ...

آینده

روزگار

دانشگاه

نظرات (۳)

ba salam aay.. goftin aghay fetrat vaghan bedone mashverat aslan kari nemishe kard kamelan movafegham to daneshghah bedone mashverat hich tasmimi nagirim rozeghar kheili... birahme
پاسخ:
:) کاری که بدون مشورت انجام بشه حاصلی جز پشیمونی نداره ... این تجربه شخصی خودمه ...
kamelan moafegam! payamnoor jayi nis k harkas b tanhayi btone az hamechi sar dar biyare! kheili mamnon :)
پاسخ:
بحث سر پیام نور نیست تو کل زندگی ، ثانیه به ثانیه باید مشورت کرد چون کلا یه بار اتفاق میوفته... اگه ببازی دیگه restore point نداره کلا باختی ...همون طور که خانم صفری فرمودن ... روزگار خیلی بی رحمه ... خیلی سنگدل...
بله مشورت تو هر کاری خ مهمه..بخصوص با خانواده
من که خودم تا جاییکه یادم میاد همیشه مشورت میکنم و ازاین بابت خ هم راضیم و خیالم راحت
پاسخ:
آورین ... آورین خ خوبه که شما اهمیت موضوع رو گرفتین ... /o\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی